Ποιος είναι ο φόβος του Γιάννη Πάριου;

Ακόμα και οι μεγαλύτεροι καλλιτέχνες ... φοβούνται.
Ο Γιάννης Πάριος μπορεί να έχει μια καριέρα που πολλοί θα ήθελαν να κάνουν, ωστόσο ακόμα έχει τους δικούς του φόβους. «Ο φόβος γεννιέται μαζί μας. Θυμάμαι ακόμα και καμιά φορά το βλέπω στ' όνειρό μου, ότι είμαι στο σχολείο και πρέπει να δώσω Τριγωνομετρία και δεν έχω διαβάσει. Ξυπνάω με τον φόβο μην τυχόν έχω μείνει στην ίδια τάξη», αποκάλυψε στο περιοδικό Λοιπόν ο τραγουδιστής και συνέχισε: «Θυμάμαι ακόμα τα σοφά λόγια του πατέρα μου, όταν αποφάσισα να γίνω τραγουδιστής: «Ότι και αν κάνεις στη ζωή σου, να ξεπεράσεις, παιδί μου, την μετριότητα». Ακόμη και τώρα κουβαλάω το φόβο μήπως δεν τον δικαίωσα». Οι φοβίες του Γιάννη Πάριου δεν σταματούν εδώ. «Η άγνοια του φόβου γεννάει ήρωες, όχι καλλιτέχνες. Κι εγώ φοβάμαι και αγωνιώ για όλους και για όλα».