ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΟΝΥΣΗ ΚΑΛΑΦΑΤΗ
Καλησπέρα Διονύση και ευχαριστούμε πολύ που δέχθηκες τη πρόσκληση μας στο music-dreams.gr
Γεια χαρά Αλέξανδρε, ευχαριστώ πολύ για την συνέντευξη.

1.Αρχικά θα ήθελα να μας μιλήσεις για τις μουσικές σου γνώσεις;
1.Ξεκίνησα την μουσική 6 χρονών μελετώντας πιάνο κλασικό για 7 χρόνια. Επίσης έχω κάνει Jazz ηλεκτρική κιθάρα κ Jazz αρμονία με τον Τάκη Μπαρμπέρη. Ακομη έχω κάνει μαθήματα ορθοφωνίας για 4 χρόνια με την Μαίρη Έσπερ κ συνεχίζω με την Σοφία Βόσσου.


2.Έχεις συγκεκριμένους μουσικούς που σε πλαισιώνουν;
2.Ναι,προσπαθώ να έχω standard μουσικούς ώστε να φτάσουμε στο επιθυμητό για εμένα "δέσιμο".


3.Γιατί ΡΟΚ;τι είναι για εσένα ΡΟΚ;
3.Το rock είναι τρόπος ζωής κατά βάση, απαιτεί συγκεκριμένη γωνία κ φιλοσοφία που βλέπεις κ αντιδράς  στα δρώμενα. Δεν αρκεί ν ακούς τέτοια μουσική για να είσαι rock. Ας πούμε η μάνα μου είναι rock κι ας μην ακούει.


4.Οι περισσότεροι σε γνωρίσαμε από το μουσικό ριάλιτι dream show,πολλά παιδιά έχουν δηλώσει μετανιωμένα για τη συμμετοχή τους, εσύ τι λες σε βοήθησε;
4.Εγώ δεν μετανιώνω κ αν γυρνούσε ο χρόνος πίσω, πάλι το ίδιο θα έκανα. Όσο πιο γρήγορα καταλάβεις ότι σ´ αυτά τα παιχνίδια πολλά πράγματα είναι προδιαγεγραμμένα, τόσο πιο καλά θα περάσεις κ μόνο σε καλό θα σου βγει.


5.Η ροκ μουσική δεν προβάλετε στην Ελλάδα σε φοβίζει αυτό;
5.Εννοείς τηλεοπτικά κ από τα ραδιόφωνα; Αν ναι, όχι δεν με φοβίζει γιατί την καλή μουσική, όποιον χώρο κι αν υπηρετεί, δεν μπορείς να την κρατήσεις κάτω, θα βγει στην επιφάνεια. Μην ξεχνάς ότι ακόμη κ στα μπουζούκια το πρώτο πρόγραμμα αποτελείται από πολλά rock κομμάτια. (γέλια)


6.Πως βλέπεις την λειτουργία των μουσικών σκηνών, έχει βελτιωθεί, αγγίζει τα ξένα πρότυπα;
6.Όχι φυσικά περισσότεροι μαγαζάτορες αντί να κοιτάζουν αν παίζεις άρτια, τους ενδιαφέρει αν έχεις 10,20 φίλους παραπάνω να φέρεις. Γι αυτό άλλωστε κ τα περισσότερα τέτοιου είδους μαγαζιά δεν έχουν θαμώνες, σε αντίθεση με τα εστιατόρια που έχουν καλό chef και ξέρεις ότι θα πάς κ θα φύγεις ικανοποιημένος.


7.Πριν γίνεις γνωστός στο ευρύ κοινό δέχθηκες την απόρριψη των δισκογραφικών εταιρειών; απογοητεύτηκες; Είναι πολλοί νέοι καλλιτέχνες που καταγγέλλουν τη λειτουργία των εταιρειών αυτών.
7.Όχι μόνο πριν αλλά ακόμη κ αφότου έγινα έχω "φάει" πόρτες.


8.Σε ρεπορτάζ του music-dreams.gr είδαμε πως στις συναυλίες στην επαρχία οι καλλιτέχνες αδιαφόρησαν δίνοντας μια τυπική και σύντομη συναυλία και έφυγαν. Τα mail έπεσαν βροχή στο site μας και ο Νίκος Μουρατίδης κάλεσε τον κόσμο να τους κράζει, ποια είναι η άποψη σου;
8.Δυστυχώς δεν ξέρω το γεγονός και δεν μπορώ να πάρω θέση.






9.Πως είναι ο Διονύσης στη καθημερινότητα του;
9. Απλός Άνθρωπος.


10.’’Ζω καθημερινά ευχαριστώντας για την υγειά μου και που πλησιάζω πιο κοντά στο αύριο. Όχι στην πουτάνα την καθημερινότητα.’’Tα λόγια αυτά είναι δικά σου πως επιτυγχάνεται αυτό;
10. Προσπαθώ να είμαι δημιουργικός καθε μέρα που περνά στήνοντας νοερά οδοφράγματα στον εφησυχασμό κ την ρουτίνα της καθημερινότητας.


11.Σε ηλικία 8 ετών είχες την απώλεια του πατέρα σου πόσο σε επηρέασε αυτό στη συνέχεια; Σε έκανε να σκέφτεσαι διαφορετικά;
11.Ήμουν τόσο μικρός, που συνήθισα να μεγαλώνω χωρίς την παρουσία του κ μου φαινόταν φυσιολογικό.


12.Τι ονειρεύεσαι για το μέλλον, ποια είναι τα σχέδια σου;
12.Πάνω απ´ όλα να έχουμε την υγεία μας, να είμαι δημιουργικός, να αγαπώ την μουσική όπως τώρα κ κάθε χρόνο να αγγίζουν τα τραγούδια μου όλο κ περισσότερους ανθρώπους.


13.Με ποιους καλλιτέχνες θα ήθελες να συνεργαστείς;
13.Υπάρχουν αρκετοί αλλά πιο πολύ με τον Αλκίνοο από άντρες κ την Αλεξίου από γυναίκες.


14.’’Μαύρο κοχύλι’’ μίλησε μας για τον δίσκο σου;
14.Είναι ένας δίσκος πού μιλάει για τον έρωτα, την φιλία, τον πόλεμο, την αθωότητα της παιδικής ψυχής, πάντα από την δική μου οπτική γωνία και του αδελφού μου μιας και έχει γράψει και αυτός κομμάτια στον δίσκο.


15.’’Τα δυο παιδιά’’ πως εμπνεύστηκες αυτό το συγκλονιστικό τραγούδι;
15.Πραγματικά έπιασα την κιθάρα κ το τραγούδι άρχισε να ρέει απο μέσα μου. Ποιός ξέρει, κάτι που είχα ακούσει εκείνη την εποχή; Σίγουρα το αγαπημένο μου από τον δίσκο, νιώθω υπερήφανος όταν το τραγουδώ.


16.Η προβολή σου από τα μέσα θεωρείς πως είναι ικανοποιητική;
16.Δεν με απασχολεί ιδιαίτερα το γεγονός.



17.Που μπορούμε να σε απολαύσουμε την νέα σεζόν;
17.´Εχω ξεκινήσει τις Παρασκευές στην "Αρχιτεκτονική" με την μπάντα μου και τους Scuro Albo και 20/9 ξεκινάω Δευτέρες στο Nueva Trova στην Αθηνάς, Ψυρρή.



Διονύση σε ευχαριστούμε πολύ για τη συνέντευξη και σου ευχόμαστε καλή επιτυχία σε ότι κάνεις. Το Music-dreams.gr θα είναι δίπλα σου.
Εγώ ευχαριστώ πολύ, να ´μαστε καλά.